tisdag 20 maj 2008

2008-05-18 & 19

Shit!!! Jag är långt efter...
I söndags hade jag specialkurs för en person inne på Söder
Blev intensivt men jag hoppas hon hade behållning av kursen ändå.

Missade totalt att ta självporträttet när vi gick runt och fotograferade, så det blev en nödbild när jag var hemma igen.
Ibland känner man sig lite såhär när man ska pressa fram en stackars bild på sig själv.




Igår (måndag) så var Fredrik på utklädningshumör.
Han var en "Man-haj" när jag kom till dagis för att hämta honom.
Vad han sen blev här hemma vet jag inte riktigt.
Nån läskig haj är det i alla fall.

2 kommentarer:

Laila sa...

Framför allt är det himla kul att leka i sminklådan! :-)
Söt haj och inte ett dugg läskig om man var snäll mot honom.

Tussemaja sa...

Hajen ser läskig ut... men jag tror han skulle gilla mig i alla fall :)
Skum redigering av fotot på dig!