torsdag 3 juli 2008

2008-06-29 Gröna Lund

I söndags var vi uppe på Gröna Lund
Vi är alltså jag, Fredrik, Laila, Marita, Sara och Lina
Här sitter dom förväntansfulla på färjan över från Slussen.

Modigast av oss alla var nog ändå Fredrik 6 år, som hoppade med och åkte Vilda Musen.
Han var skitsur efteråt för han hade varit livrädd.
Jag förstår honom.


Här är två andra som kom undan med skräcken i halsen.
Laila och Marita efter Fritt Fall...


Marita ser inte ens ut att ha hämtat sig till hon åkte Lilla Fritt Fall med Fredrik*s*



Lina visade prov på riktiga körtalanger...


Och Sara höll tungan rätt i mun...



Laila blev nöjd när jag viftade med Tobleronen jag vann
Själv lyckades hon vinna 2 kg Dumle...
Och Fredrik 2 kg mjölkchoklad
(börjar känna mig lite less på godis nu faktiskt)

Fredrik hittade sina favorit
Bläckfisken...
Den skulle han ha med alla i sen
Vet inte hur många gånger han åkte. Han satt bara kvar medans Laila och jag böt av varandra.


Jodå, han fick med en skräckslagen pappa också.'s*



Men vad går ändå till sist upp mot en tur i kärlekstunneln med mamma.





2 kommentarer:

Carolina sa...

Åh, vad härliga bilder! Vad har du för kamera?

Tussemaja sa...

Bilden på mig och Fredrik i lilla Fritt Fall måste du väl ändå ha PhotoShopat!?!?!?!? Kul att du fick en så bra bild på Vilda Musen.
Fina bilder i övrigt i alla fall.