onsdag 1 oktober 2008

2008-09-25

Oh, kors i taket. Ett självporträtt igen.
Har fotat en del men inte lagt in något här. Därför blir det en tillbakablick nån vecka här.

Var ute för att fånga höstfärgerna men hittade först en blomma.
Den påminde mig om att det inte var så länge sen det var sommar.


Men visst har hösten kommit


Och man får tycka vad man vill om hösten. Vackra färger blir det i alla fall


Och ute i skogen kan man ju göra lite konstiga fynd...


Och spännande.
Lyckades skrämma en fågel som jag tror var en uggla.
Är inte säker för han skrämde skiten ur mig också när han lättade 1,5 meter från mitt huvud.
Hittade den här fjädern där.
Nån expert som kan avgöra vad det är från för pippi?



2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga kort du har fotat man blir alldeles lyrisk av alla de färger som finns i naturen nu
Jag njuter i fulla drag.
Hälsa Fredrik.

Anonym sa...

Verkligen härliga bilder du tar.
Titta GÄRNA in i min blogg.
Nettan